Bli medlem

Klosterengas venner representerer 60 borettslag og sameier. Støtt vårt arbeid slik at flere skal ha tilgang til grønnelunger i Gamle Oslo.

Bli medlem

Hvorfor bli medlem i Klosterengas Venner?

Bli medlem i Klosterengas Venner og støtt aktiviteter for og i Klosterenga park! Din støtte hjelper oss å:

• Bevare Klosterenga park: Sikre at parken forblir et grønt, vakkert og tilgjengelig friluftsområde.

• Fullføre parkprosjekter: Bidra til ferdigstilling og videre utvikling av parkens fasiliteter.

• Gratis arrangementer: Gjøre det mulig for oss å tilby gratis familie- og kulturarrangementer i parken.

Medlemskapet koster kun 100kr per år for privatpersoner og 1000 for borettslag/sameier. Bli med oss og gjør en forskjell i ditt lokalmiljø!

Hvorfor bli medlem i Klosterengas Venner?

Bli støttemedlem

Ønsker du å bli støttemedlem av Klosterengas venner? Vipps 100,- til #80141. Husk navn og telefonnummer i Vippsmeldingen så vi vet at det er deg som melder deg inn.

Doner med Vipps

Ønsker du å støtte Klosterengas venner med en enkel donasjon kan du vipse valgfritt beløp til #80141

Hold deg oppdatert

Meld deg på Klosterengas venners e-postliste. Vi sender ut noen få e-poster i året og holder deg oppdatert på viktige saker om Klosterenga park.

Hold deg oppdatert